woensdag 21 augustus 2013

woensdag





































ik hou zo van verse bloemen in huis
deze keer stonden er bramentakken bij de bloemenman
en hoewel ik die liever buiten zou zien
vind ik ze toch ook heel mooi hier op onze tafel

en ook van dat vrolijke ondeugende bolletje 
van onze kleinste jongetje hou ik zoveel
want dat is beslist niet altijd het geval
boos en opvliegend als hij ook kan zijn
maar mijn liefde voor hem is daar niet minder om

we eten vanavond
quinoa met groenten
broccoli, wortel, verse doperwten,
gebakken bosui, zeekraal,
koriander
en een gerookte haring erbij

2 opmerkingen:

  1. Oh ja verse bloemen in huis, is zo fijn. Het fleurt alles op. En wat een lief koppie van jullie kleintje.
    Mmmmm eet smakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige bloemen, vrolijke koppies en heerlijk eten...wat wil je nog meer! Heerlijk ziet het er uit.

    BeantwoordenVerwijderen