vrijdag 12 juli 2013

vrijdag































een prachtig grote biologische artisjok uit frankrijk
vrolijk gekleurde zomerse bloemen op tafel
grote mooie bosuien met een intense roodpaarsekleur
een bijzonder pakketje vanuit kenia
in een heel bijzondere verpakking,
een soort dikke jutezak,
met heel mooie gebreide kleertjes voor de jongens
mijn kleine vriendje met zijn lieve poppe
allemaal dingen die deze dag een beetje extra mooi maken
en niet te vergeten mijn lieve grote vriendje die vanavond weer thuiskomt uit parijs!

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n bijzonder pakketje! Wat hebben jullie trouwens heerlijke dagen gehad op het strand. Ik vond de foto's prachtig. Zo leuk om te zien hoe warm en veilig je je jongens aankleed met wol en zijde en mutsjes en lange mouwen. Erg herkenbaar en in de zomer net zo belangrijk als in de winter. Leuk om te zien! Fijn weekend! Wij gaan nu een weekje naar het strand op Texel! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. o wat fijn ook. geniet ervan! ik hou erg van wolletjes en mutsjes ook ja, goed gezien!

      Verwijderen
  2. Oh wat spannend zo'n pakketje, laat je de inhoud ook nog een keer zien. Je maakt me nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zal het proberen voor de vakantie nog op de blog te zetten!

      Verwijderen