zaterdag 1 juni 2013

allegaar







na paar dagen computerloos te zijn geweest, (hoe heerlijk rustig was dat,
maar ook zo blij dat hij nu, ongeschonden, weer terug is!) had ik een camera vol foto's.
mijn scherm was na een klap met een trein van guus gebarsten en vol inktvlekken,
foto's bekijken was lastig met precies in het midden van het scherm een grote wazige vlek.
nu met een heerlijk nieuw scherp scherm kan ik weer foto's kijken, bloggen,
blogs bekijken en weer volop achter het schermpje vertoeven.
wat ik natuurlijk niet doe met het prachtige weer. en alle kindjes thuis van school.
maar wachten tot na het weekend kan ik ook niet, zo blij dat het weer kan.
dus nu een ratjetoe aan foto's van de afgelopen dagen.






















































































knoflook poffen in de oven
hele bollen knoflook met flink wat olie,
en eventueel wat kruiden,
op lage temperatuur langzaam laten garen.
heerlijke zachte zoete knoflook 
wat te gebruiken is in alles wat je lekker vindt met knoflook  







































gergrilde zalm met pompoengembernoodles
wortel, snijboon,
gebakken spitskool met gember, kurkuma en bosui
koriander, peper en beetje soyasaus erover
en we eten heerlijk buiten
eindelijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten