vrijdag 20 december 2013

portretten # 51














portret van mijn kinderen, elke week, een jaar lang
en dat lukte dus weer niet vorige week
kerstdrukte, ziekte, 
van alles 
waardoor het me niet lukt de rust te vinden
om de camera erbij te pakken

guus was ziek op de bovenstaande foto's
hoge koorst, en kon eigenlijk alleen maar huilen van ellende
maar het verven maakte hem even blij
met zijn witte snoet en de kwast in zijn handen op de foto

polle tekent, leest en schrijft heel veel de laatste tijd
het liefst gaat hij morgen al naar groep 3
's morgens liet hij me zijn losse tand zien
en draaide hem er pardoes uit
en vers gat op de foto

mees wordt vaak al chagrijnig zodra hij mij met de camera ziet
en draait het liefst zijn hoofd weg
of word sikkeneurig
hij tekende een zelfportret 
en wilde daarmee wel op de foto

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto's weer! Mijn dochter moet ook een oogsticker maar die zijn lang niet zo leuk als die van Polle.Wij hebben of de prinsessen(meisjes) of cars (voor jongens) Wij bestellen ze via de apotheek, heb jij toevallig een ander adresje? Ik had al gevraagd bij de apotheek maar ze zei dat er geen andere waren. Ben wel benieuwd waar jij ze weg hebt.. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wij hebben ze ook via de apotheek. het zijn pleisters van ortopad, maar dat hebben jullie dan vast ook. we hebben wel twee verschillende dozen gehad inmiddels, maar dat was meer toevallig.
      anders dan via de apotheek krijg je het niet vergoed, misschien is er dan wel meer keus, maar ik vind het best een hoop geld voor zo'n doosje pleisters. moet je dochter de pleisters lang op per dag? polle nu nog maar 1 uur per dag, en in het weekend helemaal niet. hoop bij de volgende controle dat het klaar is!

      Verwijderen
    2. Nog bedankt voor je reactie. Ja het inderdaad duur voor een doosje. Mijn dochter moet het nog steeds 6 uur per dag op. Het gaat wel heel goed maar ze zal er nog wel even aan vast zitten. Wij hebben ook al 2 verschillende gehad van prinsessen maar meer keus hebben ze niet. Jammer, zal de volgende keer bij de apotheek en oogarts eens informeren. Fijn dat Polle er bijna klaar mee is. Ik wens je nog een heel fijn en liefdevol, gelukkig nieuwjaar toe! Fijne avond. Groetjes Stella.

      Verwijderen