vrijdag 27 december 2013

kerstfeest met mees, polle en guus



































































lekker eten en drinken,
familie zien,
kerstverhalen lezen,
spelletjes doen,
puzzelen,
en weer een heleboel pakjes openmaken

de langgewenste kapla eindelijk gekregen!
daar zal een hoop moois van gemaakt gaan worden

mees kreeg nieuwe schaatsen
die hij zo graag had willen kopen 
op de veiling op school voor het glazen huis
en waar hij slechts 1 euro voor tekort kwam
dikke tranen, want al zijn geld op aan al het bieden
maar grote blijdschap na het uitpakken van dit kado

prachtige warme wanten voor mij
stapels boeken,
puzzels,
spelletjes
en nieuwe series op dvd
ik verheug me nu al op al het kijken

guus die zo van cijfers en letters houdt 
kreeg een prachtige blokkenkar
met een das voorop
en met achter en aan de zijkanten
getallen en het alfabet
en de magneetcijfers ook voor guus
zijn ook een hit bij alle jongens 
papamenno maakte sommen
waarbij polle de laatste som
(396 gedeeld door 3)
gewoon zo pats boem 
oploste
hoe hij het doet, ik weet niet
stomverbaasd was ik wel

de gitaar die ik vond bij
prikkeltje
(hele leuke site met veel moois)
wordt veelvuldig gebruikt
guus maakt muziek 
de groten twee mogen dansen

voor allemaal een beker
met letters arne jacobsen
die ik hier bestelde

maar het allerfijnst 
van alles was
dat we allemaal gezond waren 
deze kerst






1 opmerking:

  1. Hey Tessa, dankjewel voor je berichtje op mijn blog. Voelt zo oneerlijk wanneer he afscheid moet nemen van iemand die je zo dierbaar is. Zie jou blog nu voor het eerst, wat ontzettend leuk! En wat een stoere jongens hebben jullie��. Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen