donderdag 18 april 2013

donderdag

polle blijft vandaag een dag thuis van school
om beetje bij te komen van de drukke dag gister
ik vind het wel gezellig vandaag twee kindjes om mij heen
en we hebben lekker alle tijd om met de nieuwe kadoos te spelen 



































































we eten vanavond
kleine artisjokken uit italiƫ
met een tomatensalade met bosui, doperwt, gegrilde aubergine en geitenkaas
erbij aardappels met knoflook en ui uit de oven

samen met nog andere blogmoeders
o.a. anki met haar blog zilverblauw
en nog een paar deense en zweedse moeders die ik graag lees
die ik dit ook al zag doen
(lullaby&lala, flamingus&lile my)
doe ik mee met het leuke project om elke week van dit jaar
een portret van mijn kinderen te maken en op de blog te zetten


ik begin al heel wat te laat
nu we al in week 16 leven
vandaag maakte ik een begin
en schoot een boel foto's 
van alledrie mijn jongens
dit keer eens niet met mijn iphone
maar gewoon met de nikoncamera
bij het willen uploaden van de foto's
bleek de camera leeg
geen enkel portret was daar terug te vinden
lichtelijk verdrietig ben ik hierover
had zo het gevoel ze stuk voor stuk
op hun eigen manier vast gelegd te hebben
maar helaas is er niks
misschien heb ik morgen nieuwe zin
en lukt het deze week toch nog


1 opmerking:

  1. Oh tes, wat rot!! Ik kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Kus op je moederhart en ik kijk uit naar je mooie foto's X

    BeantwoordenVerwijderen