vrijdag 30 augustus 2013

lekkers



























hier aten we artisjok met een groentenomelet
voor de eigroentenkoekjes gebruik ik
eieren
geraspte courgette
spinazie
geraspte kaas
peper en zout
een beetje bloem
meng alles in een kom en
maak er kleine balletjes van
die ik in de pan beetje plat maak
zodat er kleine pannenkoekjes ontstaan
aan twee kanten bakken
beetje verse bieslook erover en klaar




























lunchgerechtje met zuurdesemboterhammen
met zelf gemaakte pesto
grote coeur de boeuftomaten, rucola
en erbij glas verse bietensap (sap van rauwe bieten en appels)




























niet zo'n beste foto van dit gerecht maar een betere had ik niet.
het is een slaatje van tomaat, eikenbladsla, gedroogde tomaat, gegrilde paprika,
kappertjes en pijnboompitten.
in de oven onder de grill doe ik dunne plakken zuurdesembrood met een crottingeitenkaasje. 
erbij eten we een artisjok met een dressing van olie, balsamico, cassisdiksap en mosterd.





























laatste gerecht aten we gisteravond
aardappeltjes met ui uit de oven
erbij een bonenbroccolisalade (tuinbonen en doperwten)
met peterselie en koriander en gerookte paling

1 opmerking:

  1. Och wat een heerlijkheid allemaal. Ik zou graag eens bij je aanschuiven :)

    BeantwoordenVerwijderen