donderdag 9 mei 2013

donderdag

's morgens spelen we in een leuke speeltuin 
in rotterdam op de oudedijk, 
vlakbij waar mees bijna acht jaar geleden 
bovenop de eettafel geboren werd


thuis maken polle en ik een knikkerbaan
en versieren we het huis
om morgen de 8e verjaardag van mees te vieren







 






























































we eten rijst
met verse doperwten, wortel, taugé, 
gebakken paksoi, bosui met gember en krukuma
met stukjes kip 
en pindasaus (die ik van de week al maakte maar hier heerlijk bij smaakte!)






5 opmerkingen:

  1. Ik voel de spanning voor morgen als ik naar de foto's kijk. Bijzonder he wanneer je kind jarig is. Het staat zo te zien allemaal klaar. Wat een feestelijk wakker worden morgen. Een fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank! ik vind het ook zo groot ineens een kind van acht. een speciale dag is het zeker, met veel feestvreugde, en met een hoop terugdenken aan de dag dat hij bij ons kwam bij mijzelf.

      Verwijderen
  2. Wat een heerlijke foto's echt genieten. Leuk dat je mijn blog bezocht.
    Die appelbroek <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. andersom ook! ik heb met plezier gekeken naar je mooie blog!

      Verwijderen
    2. die appeltjesbroek is trouwens ook echt het favoriet kledingstuk van guus! zodra hij hem te pakken krijgt wil hij hem aan. hij heeft wat dat betreft geluk dat het nog niet zo warm is..

      Verwijderen