dinsdag 14 mei 2013

jarig en mees z'n traktatie























































































een fijne verjaardag was het
dank allemaal voor de lieve felicitaties
ik ben ontzettend verwend
vooral door menno
van wie ik een prachtige tas kreeg
en een stapeltje boeken en dvd's
en hij nam vanavond een tas vol sushi mee
mijn lievelings
en ik hoefde dus niet te koken
wat ik heel graag doe
maar ook heel luxe vind als het eens niet hoeft
ik heb genoten van deze dag
en voelde me echt jarig!


2 opmerkingen:

  1. Oooooo super, dat zijn de beste kadoooooos :-)
    en wat zijn de appels mooi geworden
    ook een dikke hoera voor Mees!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mees was zo blij met de appels! toen hij ze had gezien op jouw blog wist hij gelijk dat hij dat ook wilde. vandaag uitdelen in de klas!

      Verwijderen